Tutoriale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Tutoriale

Mesaj  Tullio25 la data de Mier 13 Apr 2011 - 11:00

Tutorial despre unitati si zei editat de Tullio25
Sursa:wiki.ro.grepolis

Unitati:

A.Terestre:
Spoiler:

1.Atac:



Informaţii
Unitate bună pentru atacuri, slabă în apărare. Este o unitate rapidă care atacă de la distanţă. Aruncătorii cu praştia sunt buni împotriva arcaşilor dar slabi împotriva luptătorilor cu spada sau a carelor de luptă.

Necesită
* Academie: Nivelul 1
* Cercetare: Aruncător cu praştia



Informaţii
Carele de luptă sunt bune atât în apărare cât şi în atac. În apărare acestea au o forţă destul de mare asupra unităţilor care atacă cu arme neascuțite precum călareții, dar sunt eficienți și împotriva celor ce atacă de la distanta precum aruncătorii cu praștia şi catapultele. În atac sunt eficienți în special împotriva luptătorilor cu spadă. Viteza acestora pe hartă este destul de bună deci pot fi folosiţi la farmat când veţi avea resurse suficiente pentru un număr mai mare de unităţi. Va fi mai avantajos să renunţaţi la unităţile mai lente pentru a face un timp mai scurt până la polisurile pe care le farmaţi.

Necesită
* Academie: Nivelul 16
* Cazarma: Nivelul 15
* Cercetare: Car de luptă



Infromaţii
Catapulta este o unitate care atacă de la distanţe mari, folosită la distrugerea zidurilor inamice. Deasemenea unităţile aflate în zona zidurilor vor fi distruse în timpul impactului. Dezavantajul acestora este că se mişcă foarte greu, dar cară o cantitate foarte mare de resurse.

Necesită
* Academie: Nivelul 19
* Cercetare: Catapultă



Informaţii
Unităţi foarte bune în atac. Călăreţii sunt rapizi, puternici şi pot căra o cantitate destul de mare de resurse. În apărare, aceştia sunt vulnerabili împotriva unităților cu arme ascuțite. Călăreţii sunt unităţile ideale pentru fărmat.

Necesită
* Academie: Nivelul 10
* Cazarma: Nivelul 10
* Cercetare: Călăreț



Infromaţii
Unitate bună atat pentru atacuri cât și pentru apărare. În atac hopliții pot fi folositi împotriva luptătorilor cu spadă și a carelor de luptă, dar sunt slabi impotriva arcașilor. În apărare sunt eficienți impotriva călareților si trupelor cu arma neascuțită. Hopliții nu sunt buni pentru fărmat datorită vitezei si a capacității de cărare foarte mici.

Necesită
* Academie: Nivelul 4
* Cercetare: Hoplit


2.Aparare:



Infromaţii
Arcaşii sunt unităţi de apărare, foarte buni împotiva unităţilor cu arme ascuțite precum hopliții si carele de luptă . Arcaşii nu sunt buni pentru atacuri însă pot fi folosiţi în atacuri de fărmare deoarece au o capacitate de a căra resurse mai mare decât a luptătorilor cu spada.


Necesită
* Academie: Nivelul 1
* Cercetare: Arcaş



Informaţii
Carele de luptă sunt bune atât în apărare cât şi în atac. În apărare acestea au o forţă destul de mare asupra unităţilor care atacă cu arme neascuțite precum călareții, dar sunt eficienți și împotriva celor ce atacă de la distanta precum aruncătorii cu praștia şi catapultele. În atac sunt eficienți în special împotriva luptătorilor cu spadă. Viteza acestora pe hartă este destul de bună deci pot fi folosiţi la farmat când veţi avea resurse suficiente pentru un număr mai mare de unităţi. Va fi mai avantajos să renunţaţi la unităţile mai lente pentru a face un timp mai scurt până la polisurile pe care le farmaţi.

Necesită
* Academie: Nivelul 16
* Cazarma: Nivelul 15
* Cercetare: Car de luptă



Infromaţii
Unitate bună atat pentru atacuri cât și pentru apărare. În atac hopliții pot fi folositi împotriva luptătorilor cu spadă și a carelor de luptă, dar sunt slabi impotriva arcașilor. În apărare sunt eficienți impotriva călareților si trupelor cu arma neascuțită. Hopliții nu sunt buni pentru fărmat datorită vitezei si a capacității de cărare foarte mici.

Necesită
* Academie: Nivelul 4
* Cercetare: Hoplit



Informaţii
Luptătorii cu spada sunt unităţi de apărare care nu costă mult și sunt buni pentru a fărma la început.

Luptătorul cu spada este o unitate mai bună împotriva unităţilor care atacă de la distanţă precum aruncătorul cu praştia şi catapulta .

Necesită
* Cazarmă: Nivel 1


B.Maritime:
Spoiler:

1.Atac:



Informaţii
Ca şi carul de luptă trirema este considerată o navă de elită. Întrucât este bună şi în apărare şi în atac. Aceasta costă mult dar întodeauna îşi face datoria.

Necesită
* Port: Nivel 1
* Academie: Nivel 25
* Cercetare: Triremă



Infromaţii
Navă de atac cu viteză medie, este foarte puternică în atacuri dar la fel de slabă în apărare.

Necesită
* Port: Nivel 1
* Academie: Nivel 16
* Cercetare: Navă uşoară

2.Aparare:



Informaţii
Ca şi carul de luptă trirema este considerată o navă de elită. Întrucât este bună şi în apărare şi în atac. Aceasta costă mult dar întodeauna îşi face datoria.

Necesită
* Port: Nivel 1
* Academie: Nivel 25
* Cercetare: Triremă



Infromaţii
Birema este adesea folosită în apărarea împotriva altor unităţi navale. Aceasta nu poate transporta trupe dar este o unitate destul de rapidă şi poate fi trimisă ca sprijin în alte polisuri.

Necesită
* Port: Nivel 1
* Academie: Nivel 13
* Cercetare: Biermă



Informaţii
Această navă este foarte bună în apărare. Aceste nave incendiază navele inamice distrugându-le. Din nefericire odată ce va incendia o navă inamică nava va fi distrusă şi ea. Navele inamice distruse de o flotă de nave incendiatoare va fi egal cu câte nave incendiatoare există.

De exemplu:
* Agresor 500 nave uşoare; Apărător 1000 nave incendiatoare.
* Pierderi agresor: 500/500; Pierderi apărător: 500/1000
* Navele incendiatoare sunt utile doar în distrugerea altor nave de luptă, nu vor avea efect împotriva unităţilor mitologice (de exemplu Hidre) sau împotriva navelor de transport.

Necesită
* Port: Nivel 1
* Academie: Nivel 19
* Cercetare: Navă incendiatoare

3.Transport:



Infromaţii
Este folosită pentru a transporta unităţi (inclusiv unităţi mitice) pe alte insule unde pot ataca sau sprijini polisurile personale sau a altor jucători. Viteza pe hartă nu este foarte mare dar poate transporta un număr de 20 de unităţi.

Necesită
* Port: Nivelul 1



Informaţii
Ca şi corabia de transport, nava rapidă de transport este folosită pentru a transporta unităţi în polisuri din alte insule. Diferenţa dintre cele două este că nava rapidă de transport are o viteză mult mai mare, dar poate transporta doar 10 unităţi.

Necesită
* Port: Nivel 1
* Academie: Nivel 22
* Cercetare: Corabie rapidă de transport

4.Colonizare:



Informaţii
Navele de colonizare pot cuceri polisuri străine. Polisul dumneavoastră necesită deasemenea un nivel de cultură suficient de ridicat pentru a cuceri un polis străin. Navele de colonizare nu luptă şi sunt foarte lente. Nava de colonizare dispare după ce procesul de cucerire sau de colonizare se încheie sau atunci cand în timpul procesului de cucerire vă sunt distruse navele de luptă sau trupele terestre, în acest caz cucerirea nu va mai avea loc. Nava de colonizare poate fi trimisă în atac doar dacă este însoţită de nave de luptă şi de trupe terestre care vor fi trimise cu ajutorul navelor de transport.

Necesită
* Port: Nivel 20
* Academie: Nivel 22
* Cercetare: Navă de colonizare

Zei:

Spoiler:

Zeii Olimpului au jucat un rol major în viața oamenilor din Grecia Antică. Era foarte important ca oamenii să-i ţină pe zei mulțumiți, altfel aceștia putea face dezastre și trimite boli asupra populației.

În Grepolis sunt patru zei: Zeus, Poseidon, Hera şi Atena. Fiecare zeu poate conferi patru puteri divine diferite şi poate da viață la două unități mitice.

În templu puteţi venera un zeu la alegere. În fiecare polis puteţi venera un singur zeu. Cu cât este mai avansat nivelul de extindere al templului, cu atât zeii vă vor acorda mai multe favoruri divine, care sunt necesare pentru aplicare puterilor divine și recrutarea unităţilor mitice. Deasemenea, puteţi construi o statuie divină care va mări producția de favoruri cu 17% faţă de producţia din templu.

Depinde de situaţie ce zeu este potrivit pentru dumneavoastră. De aceea este posibil ca pe durata jocului să schimbați zeii de mai multe ori. Dacă doriţi să schimbați zeii trebuie să fiţi foarte siguri de ceea ce doriți să faceți deoarece veți pierde toate favorurile și unitățile mitice de la zeul veneral anterior.

Este important să țineți minte că unitățile mitice nu pot fi trimise în sprijin doar către un alt polis care venerează acelaşi zeu. Daca jucătorul schimbă zeul unui polis în timp ce are sprijin acolo, unităţile mitice împreună cu toate trupele se vor întoarce în oraşul de origine.

Puterile divine sunt de două feluri, deoarece unele se aplică asupra polisurilor, altele asupra trupelor aflate în atac.



Zeus

Ca stăpân al cerului şi al pământului, Zeus este cel mai puternic dintre zei. Până şi începutul domniei sale a fost sângeros. A luat în stăpânire tronul Olimpului după ce şi-a ucis propriul tată, pe Kronos. Mânia sa se mai aprinde uneori şi în zilele noastre. Fulgerul său strălucitor preface construcţiile muritorilor în cenuşă.

Puteri divine



Semn divin
Printre nori străbate o rază de lumină şi de sus coboară un car ce se alătură oraşului.
Oraşul asupra căruia se aplică puterea divină primeşte un car de luptă.
- Favoruri 50



Fulger
Peste oraş se adună nori negri. Cu un bubuit, un fulger cade din cer, lasând în urma doar ruinele unei clădiri.
Avariază la întâmplare o clădire a oraşului asupra căruia se aplică puterea divină. Clădirile speciale nu vor fi niciodată afectate de această vrajă.
- Favoruri 200



Vânt favorabil
Glasul lui Zeus răsună prin aer. Vântul umflă pânzele corăbiilor.
Săgeţile şi fulgerele lovesc cu precizie în duşmani.
Puterea flotei sporeşte cu 10%.
Aceasta putere se aplică doar unei trupe aflate în mişcare (atac)
- Favoruri 250



Furia lui Zeus
Zeus sfâşie cerul cu fulgere, iar soldaţii zboară prin aer ca puful.
Unii se prind de copaci, iar alţii sunt înghiţiţi de ceruri.
Distruge 10-30% din unităţile terestre ale inamicului.
Aceasta putere se aplică doar unei trupe aflate în mişcare (atac)
- Favoruri 300

Unităţi mitice



Informaţii
Minotaurii sunt creaturi uriaşe, jumătate om şi jumătate taur. Loviturile lor puternice cu toporul sparg orice scut, iar rezistenţa lor enormă îi face greu de învins
- Favoruri 202

Necesită
* Cazarmă: Nivel 1
* Templu: Nivel 10
* Zeu: Zeus



Informaţii
Manticorele au cap de leu, aripi de dragon şi coadă de scorpion. Acestea se năpustesc din zbor, apucă prada cu ghearele sau o înţeapă mortal cu acul lor otrăvit uriaş. Manticorele pot zbura pe alte insule fără nave de transport.
- Favoruri 405

Necesită
* Cazarmă: Nivel 1
* Templu: Nivel 15
* Zeu: Zeus



Atena

Atena este zeiţa înţelepciunii şi zeiţa protectoare. Ea este fiica lui Zeus, cea de neînfrânt. Chiar dacă la porţile cetăţii se strâng oştiri atât de numeroase încât se cutremură pământul sub paşii lor, Atena stă curajoasă alături de războinici şi îi adună într-o unitate strânsă şi impenetrabilă.

Puteri divine



Zeița Protectoare
Războinici curajoşi aud chemarea şi vin degrabă în oraşul zeiţei protectoare.
Oraşul asupra căruia se aplică puterea divină primeşte 5 unităţi la întâmplare.
- Favoruri 60



Înțelepciune
O bufniţă se roteşte deasupra trupelor duşmane şi dă în vileag puterea acestora.
Primiţi un raport de spionaj despre trupele duşmane.
Această putere se aplica unităților aflate în mișcare (atac)!
- Favoruri 140



Protecția Orașului
Atena apără oraşul cu scutul ei.
Orașul este protejat (doar!) impotriva tuturor puterilor divine.
Orașul protejat de această putere poate fi atacat cu unități de luptă!
- Favoruri 130



Putere eroică
Soldaţii sunt pătrunşi de putere şi curaj. Răcnind, se năpustesc cu îndrăzneală asupra duşmanului.
Capacitatea de luptă a unităţilor terestre creşte cu 10% în următoarea bătălie.
Această putere se aplica unităților aflate în mișcare (atac)!
- Favoruri 200

Unităţi mitice



Informaţii
Centaurii sunt războinici a căror parte inferioară a corpului este de cal. Aceştia galopează cu iuţeală pe lângă inamici, aruncă cu precizie săgeţi şi dispar la fel de repede. Centaurii sunt foarte puternici în apărare împotriva armelor ascuţite.
- Favoruri 100

Necesită
* Cazarmă: Nivel 1
* Templu: Nivel 4
* Zeu: Atena



Informaţii
Pegasul este un cal înaripat care se năpusteşte în zbor în timpul luptelor fără sorţi de izbândă şi ajută oraşul. Acesta este foarte puternic în apărarea împotriva armelor neascuţite. Pegaşii pot zbura pe alte insule fără nave de transport.

Necesită
* Cazarmă: Nivel 1
* Templu: Nivel 12
* Zeu: Atena



Hera
Hera este zeiţa familiei. Ea este soţia lui Zeus. Hera este blândă, le dă locuitorilor putere şi curaj, întăreşte căsniciile şi îi încălzeşte pe bieţii ţărani în zilele friguroase de iarnă.

Puteri divine



Căsătoria
Nobilii din ţinuturile învecinate vin să aducă daruri fiicei regelui, care se căsătoreşte, şi oraşului.
Oraşul primeşte 125 de unităţi de lemn, 200 de piatră şi 200 de monede de argint.
- Favoruri 30



Fericire
Noaptea, Hera înfăşoară muncitorii osteniţi cu un văl cald, iar ziua îi răcoreşte de arşiţa amiezii.
Sporește producția de lemn, piatră și argint cu 50% în orașul asupra căruia se aplică puterea divină.
Puterea divină dureaza 12 ore pe o lume cu viteza 1.
- Favoruri 120



Spor natural
S-a născut încă un falnic luptător. Hera vrea binele oraşului.
Toate comenzile de recrutare a trupelor făcute în cazarmă pe durata puterii divine sunt de 2 ori mai rapide.
Trupele aflate deja în producție nu sunt afectate.
Puterea divină dureaza 12 ore pe o lume cu viteza 1.
- Favoruri 80



Dor
Curajoşii războinici sunt copleşiţi de dor. Inimile lor nu mai bat pentru război, ci pentru cămine şi cei de acasă.
Capacitatea de luptă a trupei atacatoare scade cu 10%.
Această putere divină poate fi aplicată doar trupelor aflate in mișcare (atac)!
- Favoruri 140

Unităţi mitice



Informaţii
Mulţi ţărani povestesc că, în unele zile furtunoase, din cer se năpustesc creaturi care sunt jumătate pasăre şi jumătate femeie. Ele înşfacă prada cât ai clipi şi dispar la fel de iute. Harpiile pot zbura pe alte insule fără nave de transport.
- Favoruri 130

Necesită
* Cazarmă: Nivel 1
* Templu: Nivel 5
* Zeu: Hera



Informaţii
Oricât ar fi de neînfricat, orice luptător care îndrăzneşte să privească în ochii Medusei simte că îi înţepenesc mâinile şi picioarele, după care creatura în formă de şarpe sfărâmă stana de piatră în care s-a transformat războinicul.
- Favoruri 210

Necesită
* Cazarmă: Nivel 1
* Templu: Nivel 10
* Zeu: Hera



Hades

Hades, stăpânul lumii subterane, s-a târât chiar din Infern pentru a le fie de ajutor jucătorilor în timpul cuceririlor. Este incredibil de stilat şi adaugă câteva elemente interesante jocului. Cerberus şi Furiile vor juca rolul de întăriri pe câmpul de luptă şi puterile lor întunecate vă vor ajuta la cucerirea inamicilor.

Puteri divine



Epidemie
Populaţia este atinsă de o epidemie îngrozitoare.
Reduce producţia resurselor cu 50% într-un polis inamic .
- Favoruri 250



Întoarcerea din Infern
Hades îi lasă pe cei mai curajoşi soldaţi ai tăi să se întoarcă pe pământ.
10% din unităţile ucise se întorc în oraşul de origine.
- Favoruri 400



Comorile lumii subterane
Pământul de sub picioarele tale se deschide şi îţi este acordat acces la bogăţii inimaginabile.
Primeşti 500 monede de argint.
- Favoruri 30



Coiful invizibilităţii
Hades le dă trupelor tale puterea propriului său coif.
Trupele tale sunt invizibile pentru 10% din călătoria lor.
- Favoruri 120

Unităţi mitice



Informaţii
Cerberus este păzitorul lumii subterane, permiţând doar sufletelor morţilor să intre şi veghează ca nimeni să nu mai se întoarcă în lumea celor vii. Câinele Infernului are trei capete, fiind aproape aproape imun la lovituri, totuşi niște săgeți bine plasate îl pot ucide.
- Favoruri 230

Necesită
* Cazarmă: Nivel 1
* Templu: Nivel 10
* Zeu: Hades



Informaţii
Furiile iau forma unei femei atunci când îşi urmăresc victimele. Ele se asigură că cei ce intră în Infern se căiesc pentru păcatele lor. Nu doreşti ca aceste zeiţele neobosite ale răzbunării să-ţi fie duşmani. Ele sunt incredibil de rapide şi aproape imposibil de a fi lovite.
- Favoruri 480

Necesită
* Cazarmă: Nivel 1
* Templu: Nivel 16
* Zeu: Hades


Poseidon

Poseidon este zeul mărilor. El locuieşte într-un palat de cleştar din străfundul mării. Când este bine dispus, Poseidon făureşte insule noi şi face ca marea să fie liniştită şi navigabilă. Când se înfurie, îşi înfige tridentul în pământ, provocând cutremure şi inundaţii şi făcând să se scufunde corăbiile.

Puteri divine



Darul mării
Valurile aruncă pe ţărm lemn pentru oraş. Poseidon îşi arată bunătatea.
Oraşul asupra căruia se aplică puterea divină primeşte 800 de unităţi de lemn.
- Favoruri 25



Chemarea mării
Valurile puternice se sparg de ţărmuri. Constructorii sunt cuprinşi de sentimentul datoriei şi dau ascultare chemării mării.
Toate comenzile de recrutare date în port pe durata puterii divine sunt de 2 ori mai rapide.
Trupele aflate deja în producție nu sunt afectate.
Puterea divină dureaza 12 ore pe o lume cu viteza 1.
- Favoruri 60



Cutremur
Pământul se clatină şi bucăţi mari din zidul oraşului se prăbuşesc.
Zidul oraşului asupra căruia se aplica puterea divină pierde între 1 și 3 niveluri.
- Favoruri 350



Furtună pe mare
Poseidon se ridică, iar valurile sale izbesc corăbiile cu furie. Nu e o zi bună pentru navigatori.
Distruge 10-30% din navele de luptă ale inamicului.
Aceasta putere se aplică doar unei trupe aflate în mișcare (atac)!
- Favoruri 280

Unităţi mitice



Informaţii
Ciclopii sunt uriaşi cu un singur ochi, care aruncă bolovani peste inamici. Singura metodă de apărare împotriva lor este folosirea armelor ascuţite.
- Favoruri 360

Necesită
* Cazarmă: Nivel 1
* Templu: Nivel 12
* Zeu: Poseidon



Informaţii
Nici valul, nici furtuna, nici un duşman nu este mai de temut pentru un corăbier decât atacul unei hidre. Monstrul cu nouă capete iese din apă, sfărâmă în gurile sale corăbii întregi şi devorează echipajul sau îl târăşte în adâncurile lui Poseidon.
- Favoruri 400

Necesită
* Port: Nivel 1
* Templu: Nivel 22
* Zeu: Poseidon


Ultima editare efectuata de catre Tullio25 in Sam 16 Apr 2011 - 15:22, editata de 3 ori

_________________
I'm a Bad Muder Fucker !

Tullio25
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 592
Puncte : 1112
Reputatie : 22
Data de inscriere : 25/05/2009
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti/Giurgiu

http://membrucir.blogsite.ro/

Sus In jos

Re: Tutoriale

Mesaj  Tullio25 la data de Mier 13 Apr 2011 - 11:02

Farming:
Cineva ma intreba cum cresc asa repede in puncte tinand cont ca am inceput mai tarziu pe acest server.

Raspunsul e simplu, ataci continuu satele din centrul insulei pentru resurse.
Pentru a avea un atac mai eficient si pentru a prada mai multe resurse am sa postez un video:



Deasemenea pentru a vedea punctajul cladirilor ma folosesc de optiunea care imi arata toate cladirile.(Butonul +)

Deasemenea cu activarea Negustorului de la premium, voi primi un + de 30% din resurse

La inceput e bine sa faci academia si sa cercetezi "cererea de trupe" (cand ataci, in loc de resurse poti cere trupe.Daca ai putere buna iar satele au dispozitie buna, o sa-ti dea calareti) si mai trebuie cercetat "prada de razboi" (+30% resurse cand ataci) si "arhitectura"(costurile de constructie ale cladirilor scade cu 10%)

Pentru inceput e bine sa alegi ca zeu pe Hera, e foarte buna pentru dezvoltare.

Cucerirea:
Cerinţe preliminare

Înainte de a putea cuceri orice, trebuie îndeplinite următoarele:

* Academie nivel 28
* Port nivel 20
* cercetarea Cucerire şi Navă de Colonizare
* o Navă de colonizare
* cel puțin o unitate terestră (unităţile mitice nu se iau în considerare)
* cel puțin o biremă, o navă uşoară sau o triremă
* cel puțin o corabie de transport sau o navă rapidă de transport
* nivelul de cultură suficient pentru a deține încă un oraş

Dacă cel putin unul dintre elementele de mai sus lipsesc, nu se va putea cuceri, cu succes, un polis.

Procesul de cucerire cu revolta:
Atacurile de curatare ale polisului dorit trebuiesc trimise prin optiunea de revoltare si este necesar doar unul din ele sa atinga tinta.
In acel moment incepe starea de revolta care dureaza 12 ore dupa care, poate ajunge si nava de colonizare iar polisul este cucerit.
Spre deosebire de cucerirea normala, jucatorul va putea efectua actiuni de pe satul atacat in timpul revoltei.


Ex de cucerire:
La ora 08:01 un atac cu revolta atinge polisul.La 20:02 ajunge nava de colonizare iar polisul este cucerit.
Nava de colonizarea poate ajunge maxim pana a doua zi la ora 08:00.

Atentie la atacurile pe bonus de noapte (00:00 - 08:00) cand defensiva din polisuri este de doua ori mai puternica.

Procesul de cucerire normal(Nu este valabil pe lumile cu revolta):
Trebuie sa castigi bataliile atat terestre cat si pe mare (daca e cazul) astfel incat polisul sa fie gol atunci cand ajunge nava de colonizare.

Procesul dureaza 24 de ore de la ajungerea navei de colonizare timp in care jucatorul nu mai poate efectua actiuni in satul colonizat.
Nava de colonizare trebuie sa reziste eventualelor atacuri asupra polisului in care a "debarcat" deaceea e bine sa fie trimis si sprijin dupa ce ajunge nava de colonizare.

Recrutarea:
Am sa pun un mic exemplu a unei recrutari care este foarte buna in momentul cand cuceresti un polis sau esti atacat.
In intervalul de 12 ore dintre atacuri (pana se porneste revolta) pentru a avea mai multe trupe puteti farma cu aceasta optiune.

Langa mine am un sat pe care il farmez, este la aproximativ 8 minute de satul meu.
L-am atacat pentru a-i creste puterea dupa care l-am atacat cu functia de recrutare.
Rezultatul este ca am recrutat 13 unitati in aproximativ jumatate de ora.



Daca faci lucrul asta este posibil sa recrutezi si calareti sau car de lupta (bune pentru faming), chiar si atunci cand nu ai cercetat trupele respective

_________________
I'm a Bad Muder Fucker !

Tullio25
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 592
Puncte : 1112
Reputatie : 22
Data de inscriere : 25/05/2009
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti/Giurgiu

http://membrucir.blogsite.ro/

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum